Parande-siavash ghomayshi
من و تو دو تا پرنده تو قفس زندونی بودیم جای پر زدن نداشتیم ولی آسمونی بودیم ابر و بارون و می دیدیم اما دنیامون قفس بود چشم به دور دستا نداشتیم همینم واسه ما بس بود اما یک روز اونایی که ما رو با هم دوست نداشتن تو رو پر دادنو جاتم یه دونه آینه گذاشتن منه خوش باوره ساده فکر میکردم رو به رومی گاهی اشتباه میکردم من کدومم ؟ تو کدومی ؟ .. با تو زندگی میکردم قفس تنگ و سیاهو عشق تو از خاطرم برد عشقپر زدن تا ماهو اما یک روز باد وحشی رویاهامو با خودش برد قفس افتاد و شکستو اینه افتادو ترک خورد تازه فهمیدم دروغ بود دنیایی که ساخته بودم دردم از اینه که عمری خودم و نشناخته بودم تو تو آسمونا بودی با پرنده های آزاد من تن خسته رو حتی یه دفعهیادت نیفتاد ! حالا این قفس شکسته راه آسمون شده باز اما تو قفس نشستم ! دیگه یادم رفته پـــــــرواز link dawnload ahang: http://s2.picofile.com/file/7573137311/Siavash_Ghomayshi_Parvaz.mp3.html

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : برچسب:,
ارسال توسط mehdi